Opis forum
Klan Nara
Klan którego głównym atutem jest inteligencja. Członkowie klanu potrafią wymyśleć plan działania praktycznie w każdej sytuacji. Każdy członek klanu świetnie zna i posługuje się techniką Kage Mane no jutsu, dzięki której łączą się z cieniem przeciwnika, przez co ten robi dokładnie co użytkownik techniki. Jedynym minusem tego klanu, jest chyba tylko to, że nie są oni zbyt umięśnieni, czy szybcy oraz nie specjalizują się w Taijutsu.
Zalety:
-Manipulacja cieniem
-Możliwośc unieruchomienia przeciwnika
Wady:
-Techniki klanu zabierają bardzo duże ilości chakry
Techniki:
Poziom I
Kage Mane no jutsu
Ranga: D
Opis: Podstawowa technika klanu Nara. Polega ona na wydłużeniu swojego cienia i połączeniu go z cieniem przeciwnika. Osoba złapane przez cień, musi wykonywać dokładnie te same czynności, co osoba wykonująca technikę. Technika bardzo pożyteczna, jednak pobiera ona duże ilości chakry od użytkownika, przez co czas utrzymania cienie nie jest zbyt długi.
Chakra: 60 aktywacja / po jednej turze 10 za utrzymanie
Kage Kubi Shibari no jutsu
Ranga: C
Opis: Technika wymaga wcześniejszego użycia techniki Kage Mane. Po złapaniu cieniem przeciwnika, wykonujemy jedną pieczęc, po czym nasz cień wydłuża się i formuje się na kształt ręki która wędruje po ciele w góre, a mianowicie do szyji. Ręka otacza naszą szyje, jednocześnie dusząc nas, przez co słabniemy. Technika posiada też minus dla wykonującego, gdyż w połączeniu z Kage mane, tracimy ogromne ilości chakry.
Chakra: 30 / czas utrzymania taki jak przy Kage Mane.
Poziom II
Kage Nui
Ranga: B
Opis: Technika polegająca na odklejeniu od podłoża naszego cienia, który jest na tyle ostry, aby przebić człowieka. Cieniem możemy dowolnie manipulować tzn. rozłączyć go na kilka części, poruszyć nim w prawo, w lewo itp. Technika jest bardzo niebezpieczna, szczególnie wtedy, gdy przeciwnik nie ma pola do manewru.
Chakra: 200 x 10 cieni
Kage Mane Shuriken no jutsu
Ranga: B
Opis: Technika dzięki której łączymy naszą chakre z podstawową bronią miotaną(shuriken, kunai). Shurikena z chakrą rzucamy w przeciwnika, a konkretnie w jego cień. Gdy trafimy bronią w cień przeciwnika, ten jest unieruchomiony, a co z tym idzie nie może uniknąc żadnego ataku.
Chakra: 220
Poziom III
Kage Yose no Jutsu
Ranga: A
Opis: Ostateczna technika klanu Nara. Dzięki niej możemy zrobić z naszym cieniem praktycznie wszystko, tzn. oderwać od podłoża, rozdzielić go na bardzo wiele części itp. Bardzo użyteczna technika, jedynym jej minusem jest to, że po jej aktywacji co rundę zabiera nam okropnie duże ilości chakry.
Chakra: 280 / po jednej turze 40 za utrzymanie
Offline